Η ομάδα μας

Η ομάδα στο Κέντρο Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας & Έκφρασης - Αγγίζω στο Ελληνικό, αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου της ψυχικής υγείας (παιγνιοθεραπέυτρια, παιδοψυχίατρο, ψυχολόγους, κοινωνικό λειτουργό, λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ψυχοπαιδαγωγό) με γνώση, εμπειρία, μεράκι, κέφι και πολύ αγάπη για τον άνθρωπο και τη ζωή!

Γνωρίστε μας


Οικονόμου Μαργαρίτα

Οικονόμου Μαργαρίτα

Παιγνιοθεραπεύτρια-ψυχοθεραπεύτρια και υπεύθυνη του Κέντρου Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης "ΑΓΓΙΖΩ"

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Οικονόμου Μαργαρίτα είναι Παιδαγωγός- Παιγνιοθεραπεύτρια και Υπεύθυνη του Κέντρου Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης «ΑΓΓΙΖΩ».


    Ξεκίνησε τις σπουδές της με τα Παιδαγωγικά στην Αθήνα και στην πορεία ολοκλήρωσε τετραετή Μεταπτυχιακή Εκπαίδευση στην Παιγνιοθεραπεία από το University of Roehampton του Λονδίνου. Στη συνέχεια, σπούδασε Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και είναι πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια από την Ε.Ε.Ψ.Ε. Έχει παρακολουθήσει την ετήσια εκπαίδευση θεατρικού παιχνιδιού από το «Θέατρο της Ημέρας» και έχει ολοκληρώσει τη διετή εκπαίδευση «Θεατρικής Δράσης» από το Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών «ΑΝΙΜΑ».


    Από το 2002 άρχισε να εργάζεται ως Παιγνιοθεραπεύτρια στο Τμήμα Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας (Τ.Α.Ο.)του Νοσοκομείου Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ», ενώ το 2008 ίδρυσε το Κέντρο Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης «ΑΓΓΙΖΩ». Από την ίδρυση του Κέντρου συντονίζει το ετήσιο βιωματικό σεμινάριο « Εισαγωγή στην Παιγνιοθεραπεία», που πραγματοποιείται 2 φορές τον χρόνο.


    Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας στο Νοσοκομείο Παίδων συμμετείχε στη συγγραφή δυο βιβλίων για τους ογκολογικούς ασθενείς: «Ζωγραφίζοντας το ταξίδι του Οδυσσέα» και «Ζωγραφίζοντας το ταξίδι της Μεταξένιας», ενώ επίσης άρχισε τη δημοσίευση του περιοδικού «Ώρα για παραμύθι ΤΑΟΥΛΗ». Σημαντικά projects τα οποία ανέλαβε ήταν η οργάνωση της 1ης Έκθεσης Ζωγραφικής των Νοσηλευόμενων Παιδιών του Τμήματος Παιδιατρικής Αιματολογίας- Ογκολογίας (Τ.Α.Ο.) του Ν.Π.Α.Σ. με τίτλο: «Ανάμεσα μας» που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως 24 Φεβρουαρίου 2012 και σε συνεργασία με το Λεόντειο Λύκειο Ν. Σμύρνης το project με θέμα: «Τα πρόσωπα της Πίστης, της Ελπίδας και της Αγάπης μιλούν», το οποίο υλοποιήθηκε από τον Σεπτέμβριου του 2013 έως τον Ιούνιο του 2014. Έχει συμμετάσχει με πλήθος εισηγήσεων σε συνέδρια και ημερίδες που αφορούν το χώρο της παιγνιοθεραπείας και παιδοογκολογίας.


    Τέλος, τον Μάρτιο του 2019 εκδόθηκε από την Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου, το βιβλίο, με τίτλο: «Η συμβολή των Ψυχοθεραπειών μέσω Τέχνης στην ψυχιατρική θεραπευτική".», όπου συμμετείχε στην συγγραφική ομάδα.

Αργυρίου Ευαγγελία - Ψυχίατρος Παιδιών και Σύμβουλος Γονέων

Αργυρίου Ευαγγελία

Ψυχίατρος Παιδιών και Σύμβουλος
Γονέων

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Ευαγγελία Αργυρίου είναι Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων.

    Ειδικεύθηκε στην Παιδοψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», όπου παρέμεινε ως επιστημονικός συνεργάτης του Ειδικού Ιατρείου Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών επί διετίας.

Γκουζιώτης Γιάννης - Κοινωνικός λειτουργός

Γκουζιώτης Γιάννης

Κοινωνικός Λειτουργός

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Γκουζιώτης Γιάννης είναι απόφοιτος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, των Σχολών Επιστημών Υγείας, του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας. Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στην Κοινωνική Υπηρεσία του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, στο Ψυχιατρικό Τμήμα. Από τις 7/11/2018 παρακολουθεί το διετές μετεκπαιδευτικό σεμινάριο της "ΕΠΙΨΥ" Ψυχοεκπαίδευση και Συμπεριφορική Θεραπεία στην Οικογένεια’’. Από τις αρχές του Μαρτίου του 2020 παρακολουθεί μετ’ εκπαίδευση στο Ελληνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αττικής με θέμα «Διαχείριση Ψυχικού, Συναισθηματικού Τραύματος». Έχει πραγματοποιήσει το σεμινάριο της ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ.Μ με θέμα "Σχολική Ψυχολογία", το σεμινάριο της Σωματικά Επικεντρωμένη Τεχνική της Άδειας Καρέκλας-Ψυχοθεραπεία Gestalt ,το σεμινάριο του ΣΚΛΕ και ΕΚΚΑ με θέμα "Παιδική Προστασία – Υποστήριξη Οικογένειας και Ομάδες Γονέων – Ανάδοχη Φροντίδα".

    Στο κέντρο ΄΄Αγγίζω’’ ξεκίνησε να εργάζεται από τον Οκτώβριο ΤΟΥ 2018 και έχει αναλάβει την λήψη κοινωνικών ιστορικών, την συμβουλευτική γονέων και την επαφή με σχολικούς φορείς.

Αθανασοπούλου Ιωάννα - Ψυχολόγος

Αθανασοπούλου Ιωάννα

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Αθανασοπούλου Ιωάννα είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Πάντειου Πανεπιστημίου και οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια, εκπαιδευμένη στην εμπλουτισμένη συστημική προσέγγιση SANE.

    Έχει παρακολουθήσει πλήθος βιωματικών σεμιναρίων με ειδικό ενδιαφέρον στις ψυχοθεραπευτικές τεχνικές με εκφραστικά μέσα πέραν του λόγου (Παιγνιοθεραπεία, εικαστική ψυχοθεραπεία, ψυχόδραμα) τα οποία ενσωματώνει στον τρόπο που δουλεύει.

    Η εργασιακή της εμπειρία βρίσκεται στους τομείς της ψυχοθεραπείας με ενήλικες και εφήβους σε διάφορα δημόσια και ιδιωτικά πλαίσια.

    Συνεργάζεται με το κέντρο Αγγίζω από το 2015 και δουλεύει συμβουλευτικά και ψυχοθεραπευτικά με οικογένειες, γονείς, εφήβους και προεφήβους, καθώς και με τη συμβουλευτική ζεύγους.

Νότα Δήμητρα - Ψυχολόγος

Νότα Δήμητρα

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Νότα Δήμητρα είναι ψυχολόγος και καθηγήτρια κλασικού μπαλέτου και σύγχρονου χορού. Είναι απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην «Προαγωγή και Αγωγή της Υγείας» από την Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

    Εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική στο Κε.Σ.Με.Θ. (Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας).


    Έχει παρακολουθήσει το διετές βιωματικό σεμινάριο «Εισαγωγή στην Παιγνιοθεραπεία» με συντονίστρια την κυρία Οικονόμου Μαργαρίτα. Επιπλέον, ολοκλήρωσε τα προγράμματα εξειδικευμένης επιμόρφωσης «Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου» και «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» από τα Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Αιγαίου αντίστοιχα. Τέλος, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις εξαρτήσεις και τις διατροφικές διαταραχές στην Μονάδα Απεξάρτησης «18 Άνω».


    Στα πλαίσια των προπτυχιακών σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Οικογενειακής Υποστήριξης του «ΚΕΘΕΑ Ιθάκη» στην Θεσσαλονίκη, όπου είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε ομάδες γονέων και ατομικές και οικογενειακές συνεδρίες. Παράλληλα, έχει δραστηριοποιηθεί εθελοντικά σε οργανισμούς, όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και η «ΜΕΤΑδραση», με στόχο την φροντίδα και την δημιουργική απασχόληση ανηλίκων στα Νοσοκομεία Παίδων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτης και Αγλαΐας Κυριακού» και στην Υπηρεσία Ασύλου Αθηνών. 


    Η συνεργασία της με το Κέντρο Παιγνιοθεραπείας, Δημιουργίας και Έκφρασης «Αγγίζω» ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2020. Αναλαμβάνει ατομικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας/παιγνιοθεραπείας με παιδιά και εφήβους και συντονίζει κάποιες από τις ομάδες παιδιών, οι οποίες στοχεύουν στην ανάπτυξη των συναισθηματικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων.  

Κάπαρης Νίκος - Ψυχολόγος

Κάπαρης Νίκος

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Νίκος Κάπαρης είναι ψυχολόγος και ασχολείται με την ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και τη Συμβουλευτική Γονέων.

    Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγκής - Ψυχολογίας και του Προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Σχολική Ψυχολογία. Έχει παρακολουθήσει το τετραετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Γνωσιακή – Συμπεριφορική Θεραπεία Ενηλίκων του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς σύμφωνα με τα κριτήρια πιστοποίησης του EABCT. Έχει παρακολουθήσει το Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας του ΕΠΙΨΥ στο Αιγινήτειο Ψυχιατρικό νοσοκομείο. Έχει παρακολουθήσει την Παρατήρηση Βρέφους και την Παρατήρηση Ομάδων Γονέων - Νηπίων στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του νοσοκομείου παίδων «Η Αγία Σοφία», με συμμετοχή στο σεμινάριο του AnnaFreudCentre. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση των νοητικών κλιμάκων WPPSIWISC - IIIWAISSTANFORD - BINET - 5 και RAVENPROGRESSIVEMATRICES, στην κλίμακα αξιολόγησης σχολικής ετοιμότητας Αθηνά Τεστ στο σύστημα αξιολόγησης της παιδικής ψυχοπαθολογίας AchenbachCBCLTRFYSR. Έχει ασχοληθεί με την αντιμετώπιση της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών με σεμινάρια στον ΟΚΑΝΑ (Νευροβιολογία της Εξάρτησης),στον οποίο εργάζεται ως ψυχολόγος.

    Στο κέντρο «Αγγίζω» εργάζεται από τον Οκτώβρη του 2011 και ασχολείται με θέματα που αφορούν τη νοητική, μαθησιακή και κλινική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων, την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων και τη Συμβουλευτική Γονέων.

Όθωνας Χριστοφίλης - Ψυχολόγος

Όθωνας Χριστοφίλης

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Όθωνας Χριστοφίλης είναι ψυχολόγος απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου (Γαλλία) και ειδικεύεται στη Συστημική – Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία στο Κε.Σ.Με.Θ. (Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας). Έχει εργαστεί στο Στρασβούργο και τις Βρυξέλλες σε Κέντρα Ημέρας Ψυχικής Υγείας (ψυχοθεραπευτικές μονάδες που λειτουργούν σαν εναλλακτική στην ψυχιατρική νοσηλεία με απώτερο σκοπό την πλήρη επανένταξη των ασθενών στον κοινωνικό ιστό) όπου πραγματοποιούσε ατομικές συνεδρίες και συμμετείχε στις ψυχοθεραπευτικές ομάδες και δραστηριότητες. Εργάστηκε για αρκετά χρόνια στον τομέα της παιδικής προστασίας σε Δομές Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων όπου είχε την ευκαιρία να υποστηρίξει ασυνόδευτους εφήβους με σοβαρά ζητήματα ψυχικής υγείας, θύματα βίας λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, θύματα βασανιστηρίων, θύματα πολέμου κ.α. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις σχετικά με την ψυχοκοινωνική στήριξη εφήβων από τον οργανισμό «Μέριμνα» και το «Κέντρο Ημέρας Βαβέλ». Το τελευταίο διάστημα εργάζεται σε Ψυχοθεραπευτικά Κέντρα όπου πραγματοποιεί ατομικές ψυχοθεραπείες εφήβων και ενηλίκων, οικογενειακή συμβουλευτική, συμβουλευτική γονέων, θεραπεία ζεύγους και ομάδες γονέων.

Αναστασία Γεωργά - Ψυχολόγος

Γεωργά Αναστασία

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Αναστασία Γεωργά είναι Ψυχολόγος, εγγεγραμμένη ως εκπαιδευόμενη στο Κέντρο Ψυχαναλυτικών Ερευνών της Αθήνας από το 2019. Έχει αποφοιτήσει από το Πρόγραμμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και στη συνέχεια έλαβε μεταπτυχιακό στην Κλινική Ψυχολογία της Υγείας (MSc in Clinical Health Psychology) από το University of Strathclyde της Γλασκόβης.


    Έχει πολύχρονη εργασιακή εμπειρία με άτομα με ΔΑΦ και άλλες ψυχικές διαταραχές σε δομές ψυχικής υγείας και στην κοινότητα, σε Ελλάδα και Ηνωμένο Βασίλειο ως ψυχολόγος, φροντίστρια και υπεύθυνη δομών. Επίσης έχει εργαστεί στον προσφυγικό τομέα, προσφέροντας ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε ανήλικους ασυνόδευτους αιτούντες άσυλο. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση παρακολουθώντας και συντονίζοντας ατομικές και ομαδικές ψυχοθεραπευτικές/ψυχοεκπαιδευτικές συνεδρίες στο «Κέντρο Ενημέρωσης και Έρευνας για τις Εξαρτήσεις» Δήμου Ηρακλείου Αττικής, στο «18 Άνω», καθώς και στο NHS Greater Glasgow and Clyde.


    Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια και εκπαιδεύσεις στην Κινητοποιητική Συνέντευξη (NHS Greater Glasgow and Clyde), στη Θεραπεία μέσω Τέχνης («18 Άνω»), στην ειδική αγωγή (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) και στην πρόληψη και παρέμβαση σε προκλητικές συμπεριφορές στη ΔΑΦ, ενώ έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε διεθνή εκπαιδευτική επίσκεψη στη Girona της Ισπανίας με θέμα την ένταξη των ατόμων με αυτισμό στην κοινότητα και την υποστηριζόμενη λήψη αποφάσεων (Πλόες ΕΨΥΜΕ).

Κωνσταντίνα Παγώνη Ψυχολόγος

Κωνσταντίνα Παγώνη

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Κωνσταντίνα Παγώνη είναι Ψυχολόγος απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ψυχολογία Υγείας (MSc in Health Psychology) από το University of Bath του Ηνωμ. Βασιλείου. 


    Στο παρελθόν, έχει εργαστεί ως ερευνήτρια-ψυχολόγος στο τμήμα Ιατρικών Επιστημών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Uppsala στην Σουηδία (Akademiska Sjukhuset), ασχολούμενη με εφήβους και ενήλικες που βίωναν δυσφορία φύλου καθώς και με την ψυχική υγεία γυναικών στην περιγεννητική περίοδο. Στα πλαίσια της εργασίας της χορηγούσε το τεστ νευροψυχολογικής αξιολόγησης CANTAB (Cambridge Neuropsychological Test Automated Battery), ήταν υπεύθυνη για μια συμβουλευτική τηλεφωνική γραμμή για γυναίκες που εμφάνιζαν συμπτώματα περιγεννητικής κατάθλιψης και έχει συμμετάσχει σε πλήθος συνεδριών και στην συγγραφή επιστημονικών άρθρων. 


    Έχει πολύχρονη εμπειρία στο κομμάτι των χρόνιων νοσημάτων μέσω της πρακτικής της άσκησης στον φορέα ανακουφιστικής φροντίδας Prospect Hospice στο Ηνωμ. Βασίλειο (φορέας για την ολιστική φροντίδα ατόμων που πάσχουν από καταληκτικές ασθένειες και την συμβουλευτική της οικογένειάς τους) καθώς και μέσα από την τριετή εθελοντική της εμπειρία στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων - Ελπίδα κάνοντας δημιουργική απασχόληση στα παιδιά που νοσηλεύονταν στην μονάδα. Κατά την διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών έχει πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση στον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος παρακολουθώντας συνεδρίες ψυχοθεραπείας παιδιών με νευροαναπτυξιακά σύνδρομα. 

Παναγιώτου Ελπίδα

Παναγιώτου Ελπίδα

Ψυχολόγος - Εργοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    H Ελπίδα Παναγιώτου είναι ψυχολόγος - εργοθεραπεύτρια, σπούδασε εργοθεραπεία στο Τ.Ε.Ι της Αθήνας όπου κι αποφοίτησε το 1995 .Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση καθώς και σε μεθόδους που αφορούν την πρώιμη παρέμβαση, τις μαθησιακές δυσκολίες, την αξιολόγηση αναπτυξιακών δυσκολιών και την εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης κι ακοής. Επίσης, αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιου Αθηνών το 2016. Έχει εργαστεί στην Επικοινωνία (μονάδα εκπαίδευσης ατόμων με προβλήματα όρασης και πρόσθετες ειδικές ανάγκες), στο Εύλογο (κέντρο εδικών θεραπειών), στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΕΛΕΠΑΠ, στο Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ιλίου κι έχει διδάξει στο Ι.Ε.Κ. Αργυρούπολης. Eργάζεται από το 2000 έως σήμερα στο Συμβουλευτικό Σταθμό του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών με την ειδικότητα της Εργοθεραπεύτριας αρχικά και τώρα με αυτή της Ψυχολόγου όπου δραστηριοποιείται στην έγκαιρη ανίχνευση και πρώιμη παρέμβαση αναπτυξιακών και συναισθηματικών δυσκολιών.Στο «Αγγίζω» εργάζεται από το 2013 ως Εργοθεραπεύτρια όπου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές δυσκολίες ( όπως οι μαθησιακές, η δυσπραξία, ο αυτισμός κ.α.) καθώς και την αισθητηριακή ολοκλήρωση. Επίσης είναι συντονίστρια της παιδικής ομάδας παιγνιοθεραπείας και ως Ψυχολόγος αναλαμβάνει την υποστήριξη εφήβων με συναισθηματικές δυσκολίες.

Ειρήνη Αντωνοδημητράκη

Αντωνοδημητράκη Ειρήνη

Εργοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Ειρήνη Αντωνοδημητράκη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Πραγματοποίησε την πρώτη κλινική της άσκηση στο ΚΑΠΗ Ζωγράφου όπου συμμετείχε σε ομαδικές εργοθεραπευτικές παρεμβάσεις νοητικής ενδυνάμωσης σε ηλικιωμένους. Στη συνέχεια συμμετείχε σε ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και προετοιμασία για την επιστροφή στην κοινότητα  σε άτομα οξείας νοσηλείας στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής Δαφνί αλλά και σε οικότροφους του ξενώνα Καλλίστη. Τέλος, ολοκλήρωσε την κλινική της άσκηση στο Κέντρο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης του νοσοκομείου  «Γεώργιος Γεννηματάς». 


    Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέματα όπως το παιδικό ιχνογράφημα, και τα προβλήματα λόγου και οργάνωσης μελέτης στην ΔΕΠΥ. Έχει εργαστεί σε κέντρο ειδικών θεραπειών στου Ζωγράφου.

Καλλιανιώτη Κατερίνα

Καλλιανιώτη Κατερίνα

Λογοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Κατερίνα Καλλιανιώτη αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Metropolitan College το 2018. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την Παιδική Λεκτική Δυσπραξία (SIMATA) καθώς επίσης έχει ασχοληθεί με την μέθοδο παρέμβασης Floortime: The Greenspan Approach, για την βελτίωση αλληλεπίδρασης, επικοινωνίας, και κοινωνικοποίησης σε πληθυσμούς με Πραγματολογικές δυσκολίες κ.α. Η κλινική εμπειρία της κατά τη διάρκεια του σπουδών της συμπεριλάμβανε παιδικούς σταθμούς, κέντρα φυσιοθεραπείας και αποκατάστασης και νοσοκομειακό πλαίσιο (ΝΝΑ). Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών, εξειδικεύεται στην αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και ενηλίκων με Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές, Παιδική Απραξία Λόγου και Ομιλίας, Πραγματολογικές Διαταραχές (Αυτισμός), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας καθώς και με Μαθησιακές Δυσκολίες.

    Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση των εξής διαγνωστικών εργαλείων: Διαγνωστικό τεστ γλωσσικής νοημοσύνης, Boston Naming Test, Ψυχομετρικό Κριτήριο Γλωσσικής Επάρκειας (Λ­α­Τ­ω I 4.00 – 7.11 ετών) και (Λ­α­Τ­ω IΙ 8.00 – 15.11ετών) και Mann assessment of swallowing ability (MASA) και Δοκιμασία Φωνητικής και Φωνολογικής Εξέλιξης (ΠΑΛ test).

Νιασούδη Βίκυ

Νιασούδη Βίκυ

Ειδική Παιδαγωγός

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Βίκυ Νιασούδη είναι Ειδική Παιδαγωγός-Φιλόλογος. Οι σπουδές της ξεκίνησαν στην Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Κατέχει Μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Αγωγή «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Επιπρόσθετα, κατέχει ετήσια εξειδίκευση μέσω του Εθνικού& Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ανθρώπων με αναπηρία ή με εκπαιδευτικές ανάγκες-Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στην Πρακτική Εξάσκηση και στο Σχεδιασμό Προγραμμάτων Παρέμβασης & Υποστήριξης» .Εν συνεχεία, απέκτησε Πιστοποίηση ετήσιου προγράμματος «Κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό-μεταναστευτικό υπόβαθρο» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδίκευσης, όπως το ABA (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) για παιδιά και ενήλικες με αυτισμό,«Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες», «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», «Σχολική ετοιμότητα» και άλλα.


    Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Πικερμίου και μετέπειτα στο Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αθηνών. Η εργασιακή της εμπειρία ξεκίνησε με την μαθησιακή υποστήριξη παιδιών σε Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης (Μικρός Χώρος Τέχνης) και συνέχισε ως μέλος εκπαιδευτικής-συγγραφικής ομάδας εκπαιδευτικής πλατφόρμας (brainy.gr). Συνέχισε στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής ως Εκπαιδευτικός Παράλληλης στήριξης σε άτομα με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες.


    Παρεμβατικά έχει ασχοληθεί με την υποστήριξη παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ),νοητική υστέρηση και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες.


    Στο Κέντρο «Αγγίζω» ξεκίνησε να εργάζεται τον Σεπτέμβριο του 2020 αναλαμβάνοντας το ειδικό μαθησιακό πρόγραμμα παρέμβασης.

Μαρία Δρακάτου

Μαρία Δρακάτου

Ειδική Παιδαγωγός - Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Δρακάτου Μαρία είναι ειδική παιδαγωγός, σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού και ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Έχει εργαστεί με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, και εργαζόταν επίσης για τρία χρόνια σε Φροντιστήριο, όπου είχε αναλάβει την μελέτη παιδιών με μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες, αλλά και την συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού των παιδιών του Λυκείου. Επίσης εργαζόταν για δύο χρόνια σε Φροντιστήριο Αγγλικών ως καθηγήτρια.


    Έχει παρακολουθήσει το τετράμηνο σεμινάριο «Γνωσιακή συμβουλευτική και παρεμβάσεις σε παιδιά και εφήβους» από την Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών. Έχει πιστοποιηθεί στην ερμηνεία του παιδικού ιχνογραφήματος και στη χορήγηση του Λογόμετρου και δύο τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού της σειράς Ariston Psychometrics. Επίσης έχει παρακολουθήσει ένα σεμινάριο για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού για τις Πανελλαδικές εξετάσεις από την Ariston Psychometrics.


    Στα πλαίσια των προπτυχιακών σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Ι.Σ.Α.Σ (Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης Συμπεριφοράς) στη Νέα Σμύρνη, όπου είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη θεραπεία παιδιών με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος) και ΔΕΠ-Υ ηλικίας 3 έως 12 ετών, αλλά και να αναλάβει ένα περιστατικό για παράλληλη στήριξη σε παιδικό σταθμό.


    Εκπαιδεύεται στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική θεραπεία στην Ε.Γ.Σ.Σ.( Εταιρεία Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Σπουδών).


    Επίσης αναλαμβάνει συνεδρίες συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού σε εφήβους και ενήλικες.

Ελένη Κοντοπούλου

Φωτεινή Αλεξίου

Ειδική Παιδαγωγός - Φιλόλογος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Αλεξίου Φωτεινή είναι ειδική παιδαγωγός-φιλόλογος. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας. Επιπροσθέτως, απέκτησε δυο μεταπτυχιακούς  τίτλους , εκ των οποίων ο πρώτος στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών από κοινού με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, καθώς και ο δεύτερος στις «Επιστήμες της Αγωγής» το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο . Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην διάγνωση και παρέμβαση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, την οποία απέκτησε μέσω παρακολούθησης στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο. Στη συνέχεια, απέκτησε Πιστοποίηση ετήσιου προγράμματος «Κατάρτιση εκπαιδευτικών στην διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό-μεταναστευτικό υπόβαθρο», στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπως επίσης και «Σχολικής Ψυχολογίας», στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδίκευσης σχετικά με ΔΕΠΥ, Δυσλεξία και Αυτισμό.

      Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο 4ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας και μετέπειτα στο 1ο και 5ο  Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου. Εκτός αυτών, εργάστηκε παρέχοντας μελέτη και ειδικό πρόγραμμα παρέμβασης σε παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου , καθώς επίσης και ως ειδική παιδαγωγός αξιολογώντας και παρέχοντας πλάνο παρέμβασης. Ταυτόχρονα, έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με δυσκολίες μάθησης, ΔΕΠΥ και αυτισμό.


Share by: