Η ομάδα μας

Η ομάδα στο Κέντρο Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας & Έκφρασης - Αγγίζω στο Ελληνικό, αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου της ψυχικής υγείας (παιγνιοθεραπέυτρια, παιδοψυχίατρο, ψυχολόγους, κοινωνικό λειτουργό, λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή και ψυχοπαιδαγωγό) με γνώση, εμπειρία, μεράκι, κέφι και πολύ αγάπη για τον άνθρωπο και τη ζωή!

Γνωρίστε μας


Οικονόμου Μαργαρίτα

Οικονόμου Μαργαρίτα

Παιγνιοθεραπεύτρια-ψυχοθεραπεύτρια και υπεύθυνη του Κέντρου Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης "ΑΓΓΙΖΩ"

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Οικονόμου Μαργαρίτα είναι Παιδαγωγός- Παιγνιοθεραπεύτρια και Υπεύθυνη του Κέντρου Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης «ΑΓΓΙΖΩ».


    Ξεκίνησε τις σπουδές της με τα Παιδαγωγικά στην Αθήνα και στην πορεία ολοκλήρωσε τετραετή Μεταπτυχιακή Εκπαίδευση στην Παιγνιοθεραπεία από το University of Roehampton του Λονδίνου. Στη συνέχεια, σπούδασε Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και είναι πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια από την Ε.Ε.Ψ.Ε. Έχει παρακολουθήσει την ετήσια εκπαίδευση θεατρικού παιχνιδιού από το «Θέατρο της Ημέρας» και έχει ολοκληρώσει τη διετή εκπαίδευση «Θεατρικής Δράσης» από το Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών «ΑΝΙΜΑ».


    Από το 2002 άρχισε να εργάζεται ως Παιγνιοθεραπεύτρια στο Τμήμα Παιδιατρικής Αιματολογίας-Ογκολογίας (Τ.Α.Ο.)του Νοσοκομείου Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ», ενώ το 2008 ίδρυσε το Κέντρο Παιγνιοθεραπείας Δημιουργίας και Έκφρασης «ΑΓΓΙΖΩ». Από την ίδρυση του Κέντρου συντονίζει το ετήσιο βιωματικό σεμινάριο « Εισαγωγή στην Παιγνιοθεραπεία», που πραγματοποιείται 2 φορές τον χρόνο.


    Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας στο Νοσοκομείο Παίδων συμμετείχε στη συγγραφή δυο βιβλίων για τους ογκολογικούς ασθενείς: «Ζωγραφίζοντας το ταξίδι του Οδυσσέα» και «Ζωγραφίζοντας το ταξίδι της Μεταξένιας», ενώ επίσης άρχισε τη δημοσίευση του περιοδικού «Ώρα για παραμύθι ΤΑΟΥΛΗ». Σημαντικά projects τα οποία ανέλαβε ήταν η οργάνωση της 1ης Έκθεσης Ζωγραφικής των Νοσηλευόμενων Παιδιών του Τμήματος Παιδιατρικής Αιματολογίας- Ογκολογίας (Τ.Α.Ο.) του Ν.Π.Α.Σ. με τίτλο: «Ανάμεσα μας» που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως 24 Φεβρουαρίου 2012 και σε συνεργασία με το Λεόντειο Λύκειο Ν. Σμύρνης το project με θέμα: «Τα πρόσωπα της Πίστης, της Ελπίδας και της Αγάπης μιλούν», το οποίο υλοποιήθηκε από τον Σεπτέμβριου του 2013 έως τον Ιούνιο του 2014. Έχει συμμετάσχει με πλήθος εισηγήσεων σε συνέδρια και ημερίδες που αφορούν το χώρο της παιγνιοθεραπείας και παιδοογκολογίας.


    Τέλος, τον Μάρτιο του 2019 εκδόθηκε από την Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου, το βιβλίο, με τίτλο: «Η συμβολή των Ψυχοθεραπειών μέσω Τέχνης στην ψυχιατρική θεραπευτική".», όπου συμμετείχε στην συγγραφική ομάδα.

Αργυρίου Ευαγγελία - Ψυχίατρος Παιδιών και Σύμβουλος Γονέων

Αργυρίου Ευαγγελία

Ψυχίατρος Παιδιών και Σύμβουλος
Γονέων

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Ευαγγελία Αργυρίου είναι Ψυχίατρος Παιδιών και Εφήβων.

    Ειδικεύθηκε στην Παιδοψυχιατρική Κλινική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», όπου παρέμεινε ως επιστημονικός συνεργάτης του Ειδικού Ιατρείου Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών επί διετίας.

Γκουζιώτης Γιάννης - Κοινωνικός λειτουργός

Γκουζιώτης Γιάννης

Κοινωνικός Λειτουργός - Εκπ. Συστημικός Ψυχοθεραπευτής

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Γκουζιώτης Γιάννης είναι απόφοιτος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, των Σχολών Επιστημών Υγείας, του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας. Πραγματοποίησε πτυχιακή εργασία με θέμα  « Ψυχική Κατάσταση και Ετοιμότητα των Φοιτητών της ΣΕΥΠ του ΤΕΙ Κρήτης. Εκπαιδεύεται στην Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική στο Κε.Σ.Με.Θ (Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας).          


    Πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση στην Κοινωνική Υπηρεσία του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου, στο Ψυχιατρικό Τμήμα.


    Έχει παρακολουθήσει το διετές μετεκπαιδευτικό σεμινάριο της "ΕΠΙΨΥ" Ψυχοεκπαίδευση και Συμπεριφορική Θεραπεία στην Οικογένεια’’. Έχει ολοκληρώσει μετ’ εκπαίδευση στο Ελληνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Διαχείριση Ψυχικού, Συναισθηματικού Τραύματος». Έχει πραγματοποιήσει το σεμινάριο της ΕΛ.ΚΕ.ΔΙ.Μ με θέμα "Σχολική Ψυχολογία", το σεμινάριο της Σωματικά Επικεντρωμένη Τεχνική της Άδειας Καρέκλας-Ψυχοθεραπεία Gestalt ,το σεμινάριο του ΣΚΛΕ και ΕΚΚΑ με θέμα "Παιδική Προστασία – Υποστήριξη Οικογένειας και Ομάδες Γονέων – Ανάδοχη Φροντίδα".


    Στο κέντρο ΄΄Αγγίζω’’ ξεκίνησε να εργάζεται από τον Οκτώβριο του  2018 και αναλαμβάνει την λήψη κοινωνικών ιστορικών, την διασύνδεση με φορείς, την  ατομική ψυχοθεραπεία εφήβων και ενηλίκων και την συμβουλευτική γονέων.

Αθανασοπούλου Ιωάννα - Ψυχολόγος

Αθανασοπούλου Ιωάννα

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Αθανασοπούλου Ιωάννα είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Πάντειου Πανεπιστημίου και οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια, εκπαιδευμένη στην εμπλουτισμένη συστημική προσέγγιση SANE.

    Έχει παρακολουθήσει πλήθος βιωματικών σεμιναρίων με ειδικό ενδιαφέρον στις ψυχοθεραπευτικές τεχνικές με εκφραστικά μέσα πέραν του λόγου (Παιγνιοθεραπεία, εικαστική ψυχοθεραπεία, ψυχόδραμα) τα οποία ενσωματώνει στον τρόπο που δουλεύει.

    Η εργασιακή της εμπειρία βρίσκεται στους τομείς της ψυχοθεραπείας με ενήλικες και εφήβους σε διάφορα δημόσια και ιδιωτικά πλαίσια.

    Συνεργάζεται με το κέντρο Αγγίζω από το 2015 και δουλεύει συμβουλευτικά και ψυχοθεραπευτικά με οικογένειες, γονείς, εφήβους και προεφήβους, καθώς και με τη συμβουλευτική ζεύγους.

Νότα Δήμητρα - Ψυχολόγος

Νότα Δήμητρα

Ψυχολόγος - Εκπ. Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Νότα Δήμητρα είναι ψυχολόγος, εκπαιδευόμενη συστημική ψυχοθεραπεύτρια και καθηγήτρια κλασικού μπαλέτου και σύγχρονου χορού. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην «Προαγωγή και Αγωγή της Υγείας» από την Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική στο Κε.Σ.Με.Θ. (Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας).


    Έχει ολοκληρώσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Συστημική θεραπεία παιδιών 3-12 ετών, με τη χρήση παιχνιδιού & τεχνών» στο Ροδάκινο - Εργαστήρι Συστημικής Θεραπείας και Παιδαγωγικής. Έχει παρακολουθήσει το διετές βιωματικό σεμινάριο «Εισαγωγή στην Παιγνιοθεραπεία» με συντονίστρια την κυρία Οικονόμου Μαργαρίτα. Επιπλέον, ολοκλήρωσε τα προγράμματα εξειδικευμένης επιμόρφωσης «Κλινική Ψυχολογία Παιδιού και Εφήβου» και «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» από τα Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου Αιγαίου αντίστοιχα. Τέλος, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις εξαρτήσεις και τις διατροφικές διαταραχές στην Μονάδα Απεξάρτησης «18 Άνω».


    Στα πλαίσια των προπτυχιακών σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Οικογενειακής Υποστήριξης του «ΚΕΘΕΑ Ιθάκη» στην Θεσσαλονίκη, όπου είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε ομάδες γονέων και  ατομικές και οικογενειακές συνεδρίες. Παράλληλα, έχει δραστηριοποιηθεί εθελοντικά σε οργανισμούς, όπως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και η «ΜΕΤΑδραση», με στόχο την φροντίδα και την δημιουργική απασχόληση ανηλίκων στα Νοσοκομεία Παίδων «Η Αγία Σοφία» και «Παναγιώτης και Αγλαΐας Κυριακού» και στην Υπηρεσία Ασύλου Αθηνών. 


    Η συνεργασία της με το Κέντρο Παιγνιοθεραπείας, Δημιουργίας και Έκφρασης «Αγγίζω» ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2020. Αναλαμβάνει ατομικές συνεδρίες παιγνιοθεραπείας/ψυχοθεραπείας με παιδιά και εφήβους.

Χατζηχαραλάμπους Χρύσα - Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Χατζηχαραλάμπου Χρύσα 

Ψυχολόγος - Εκπ. Συστημική Ψυχοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Χατζηχαραλάμπου  Χρύσα είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Συνθετική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία από το University of Derby. Επιπρόσθετα, εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική στο Κε.Σ.Με.Θ (Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας). 


    Έχει παρακολουθήσει πλήθος συνεδρίων και σεμιναρίων, επικεντρωμένα στην ειδική αγωγή, τη σχολική και αναπτυξιακή ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία. 


    Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών, πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο τμήμα των Α' Οξέων περιστατικών στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε πρακτική άσκηση μεταπτυχιακού επιπέδου σε ιδιωτικό γραφείο συστημικού ψυχοθεραπευτή, αναλαμβάνοντας ατομικές συνεδρίες ενηλίκων. Έχει εργαστεί εθελοντικά σε τηλεφωνική γραμμή στήριξης την διάρκεια της πανδημίας. Επίσης, έχει πραγματοποίησει παράλληλη στήριξη σε παιδί νηπίου.


    Παράλληλα, έχει δραστηριοποιηθεί στο χώρο της θεραπείας με παιδιά και εφήβους, αναλαμβάνοντας νευροαναπτυξιακά, συναισθηματικά και συμπεριφορικά ζητήματα. Επίσης, έχει εργαστεί  με ενήλικες, αναλαμβάνοντας ατομικές συνεδρίες και ομάδες ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα, καθώς και επαγγελματική συμβουλευτική. 


    Στο κέντρο « Αγγίζω» αναλαμβάνει ατομικές και ομαδικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας/παιγνιοθεραπείας με παιδιά και έφηβους, καθώς και συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων.

Παπαδημητρίου Δήμητρα

Παπαδημητρίου Δήμητρα 

Ψυχολόγος - Γνωσιακή Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Παπαδημητρίου Δήμητρα είναι απόφοιτη του τμήματος ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 


    Συνέχισε τις σπουδες της στο Leiden University με την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στην Κλινική Νευροψυχολογία με ερευνητική διπλωματική εργασία σχετικά με την Αγχώδη Διαταραχή σε εφήβους. Συμμετείχε ως ερευνήτρια στο εργαστήριο γνωστικής ψυχολογίας του Leiden University σε έρευνα σχετικά με τη διερεύνηση των προκαταλήψεων δυσκολίας ή ευκολίας στην επίδοση νεαρών ενηλίκων. Έχει συμμετάσχει  ως συντονίστρια σε προγράμματα κινητικότητας της ευρωπαϊκής ένωσης που αφορούν την κοινωνική ενσωμάτωση άνεργων νέων που δεν συμμετέχουν σε κάποια εκπαιδευτική δραστηριότητα ( Ρώμη, 2021).


    Διαθέτει πιστοποίηση στη Γνωστική Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία ενηλίκων με μονοετή ειδίκευση στην εφαρμογή του μοντέλου σε παιδιά και εφήβους από το Κέντρο Εφαρμοσμένης Ψυχοθεραπείας και Συμβουλευτικής. Έχει παρακολουθήσει ετήσια μετεκπαίδευση στην “Ανάλυση συμπεριφοράς με κατεύθυνση την ψυχική υγεία” στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ενώ είναι ειδικευόμενη στο ετήσιο πρόγραμμα  “Σχολική Ψυχολογία & Συναισθηματική Διαχείριση στην Εκπαίδευση” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.


    Με την λήψη ανταποδοτικής υποτροφίας εργάστηκε στο ΑΠΘ ως παράλληλη στήριξη φοιτητών με προβλήματα όρασης και κινητικότητας. Από τον Ιανουάριο  του 2022 επέστρεψε από την Ολλανδία για να εργαστεί στην ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης ως Κλινική Νευροψυχολόγος πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες με παιδιά και εφήβους, συμβουλευτική γονέων και αξιολογήσεις νοημοσύνης (Κυρίως με το Wisc V).Τα τελευταία 3 χρόνια εργάζεται ψυχοθεραπευτικα με παιδιά και εφήβους ενώ παράλληλα παρέχει συνεδρίες ενηλίκων. Επιπλέον έχει εργαστεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.


    Είναι κάτοχος  του ευρωπαϊκού διπλώματος  ΚΑΡΠΑ/ ΧΡΗΣΗΣ ΑΕΑ (αρ. δι. 1392) 

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Βασικής Υποστήριξης Ζωής και πρώτων βοηθειών για παιδιά και ενήλικες.


    Στο κέντρο «Αγγίζω» αναλαμβάνει ατομικές και ομαδικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας με παιδιά και έφηβους, καθώς και συμβουλευτική γονέων.

Παναγιώτου Ελπίδα

Παναγιώτου Ελπίδα

Ψυχολόγος - Εργοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    H Ελπίδα Παναγιώτου είναι ψυχολόγος - εργοθεραπεύτρια, σπούδασε εργοθεραπεία στο Τ.Ε.Ι της Αθήνας όπου κι αποφοίτησε το 1995 .Έχει εκπαιδευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση καθώς και σε μεθόδους που αφορούν την πρώιμη παρέμβαση, τις μαθησιακές δυσκολίες, την αξιολόγηση αναπτυξιακών δυσκολιών και την εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης κι ακοής. Επίσης, αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιου Αθηνών το 2016. Έχει εργαστεί στην Επικοινωνία (μονάδα εκπαίδευσης ατόμων με προβλήματα όρασης και πρόσθετες ειδικές ανάγκες), στο Εύλογο (κέντρο εδικών θεραπειών), στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΕΛΕΠΑΠ, στο Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ιλίου κι έχει διδάξει στο Ι.Ε.Κ. Αργυρούπολης. Eργάζεται από το 2000 έως σήμερα στο Συμβουλευτικό Σταθμό του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών με την ειδικότητα της Εργοθεραπεύτριας αρχικά και τώρα με αυτή της Ψυχολόγου όπου δραστηριοποιείται στην έγκαιρη ανίχνευση και πρώιμη παρέμβαση αναπτυξιακών και συναισθηματικών δυσκολιών.Στο «Αγγίζω» εργάζεται από το 2013 ως Εργοθεραπεύτρια όπου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και παρέμβαση παιδιών με αναπτυξιακές δυσκολίες ( όπως οι μαθησιακές, η δυσπραξία, ο αυτισμός κ.α.) καθώς και την αισθητηριακή ολοκλήρωση. Επίσης είναι συντονίστρια της παιδικής ομάδας παιγνιοθεραπείας και ως Ψυχολόγος αναλαμβάνει την υποστήριξη εφήβων με συναισθηματικές δυσκολίες.

Κάπαρης Νίκος - Ψυχολόγος

Κάπαρης Νίκος

Ψυχολόγος

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Νίκος Κάπαρης είναι ψυχολόγος και ασχολείται με την ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και τη Συμβουλευτική Γονέων.

    Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγκής - Ψυχολογίας και του Προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Σχολική Ψυχολογία. Έχει παρακολουθήσει το τετραετές πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Γνωσιακή – Συμπεριφορική Θεραπεία Ενηλίκων του Ινστιτούτου Έρευνας και Θεραπείας της Συμπεριφοράς σύμφωνα με τα κριτήρια πιστοποίησης του EABCT. Έχει παρακολουθήσει το Μετεκπαιδευτικό Σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας του ΕΠΙΨΥ στο Αιγινήτειο Ψυχιατρικό νοσοκομείο. Έχει παρακολουθήσει την Παρατήρηση Βρέφους και την Παρατήρηση Ομάδων Γονέων - Νηπίων στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του νοσοκομείου παίδων «Η Αγία Σοφία», με συμμετοχή στο σεμινάριο του AnnaFreudCentre. Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση των νοητικών κλιμάκων WPPSIWISC - IIIWAISSTANFORD - BINET - 5 και RAVENPROGRESSIVEMATRICES, στην κλίμακα αξιολόγησης σχολικής ετοιμότητας Αθηνά Τεστ στο σύστημα αξιολόγησης της παιδικής ψυχοπαθολογίας AchenbachCBCLTRFYSR. Έχει ασχοληθεί με την αντιμετώπιση της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών με σεμινάρια στον ΟΚΑΝΑ (Νευροβιολογία της Εξάρτησης),στον οποίο εργάζεται ως ψυχολόγος.

    Στο κέντρο «Αγγίζω» εργάζεται από τον Οκτώβρη του 2011 και ασχολείται με θέματα που αφορούν τη νοητική, μαθησιακή και κλινική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων, την ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων και τη Συμβουλευτική Γονέων.

Κατσουλάκη Μαρία

Κατσουλάκη Μαρία

Εργοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Κατσουλάκη Μαρία είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. 


    Στο πλαίσιο των προπτυχιακών της σπουδών έχει πραγματοποιήσει κλινική άσκηση στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης του «Βαμβακάρειου Ιδρύματος», όπου συμμετείχε σε παρεμβάσεις που στόχευαν στην υποστήριξη και ενδυνάμωση της αυτονομίας και αυτοεξυπηρέτησης ενηλίκων με νοητική αναπηρία. Έπειτα, συμμετείχε σε παρεμβάσεις εργοθεραπείας παιδιών, στο Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης και Αποκατάστασης του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτη & Αγλαΐας Κυριακού». Η τελευταία της κλινική πραγματοποιήθηκε σε κέντρο ειδικών θεραπειών στον Υμηττό, όπου συμμετείχε σε παρεμβάσεις εργοθεραπείας παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές.


    Έχει παρακολουθήσει συνέδρια σχετικά με τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές και τη συμπεριφορική παιδιατρική, καθώς και σεμινάρια σχετικά με την εργοθεραπευτική αξιολόγηση, την αξιολόγηση και παρέμβαση της γραφής και των γραφοκινητικών δεξιοτήτων, την εκπαίδευση τουαλέτας και την πρώιμη παρέμβαση στην εργοθεραπευτική πρακτική. Στα πλαίσια της εργοθεραπευτικής αξιολόγησης χρησιμοποιεί το Sensory Profile 2 καθώς και άτυπα εργάλεια.

Βασιλικού Μαρία

Βασιλικού Μαρία

Εργοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Βασιλικού Μαρία είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κατά την διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών έχει πραγματοποιήσει κλινική άσκηση στο Κ.Η.Φ.Η Πτολεμαΐδας σε πληθυσμό ηλικιωμένων με δυσκολίες αυτοεξυπηρέτησης . Στη συνέχεια, δραστηριοποιήθηκε στο κέντρο ΑμεΑ "Η ΖΩΗ" στη Θεσσαλονίκη, συμμετέχοντας σε παρεμβάσεις ενηλίκων με αυτισμό, νοητική υστέρηση, σύνδρομο Down. Πραγματοποίησε την τελευταία της κλινική άσκηση στο Κέντρο Επαγγελματικής Προεργασίας και Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης στο Αιγινήτειο νοσοκομείο όπου παρακολούθησε και συμμετείχε σε παρεμβάσεις εργοθεραπείας σε άτομα με σοβαρές ψυχικές ασθένειες. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές στην παιδική ηλικία καθώς και την 1η Επιστημονική ημερίδα του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με θέμα Σύγχρονες Εργοθεραπευτικές Προσεγγίσεις στην αναπηρία. Ακόμη έχει παρακολουθήσει και συμμετέχει σε βιωματικό εργαστήριο σε συνέδριο με θέμα την Ανάκαμψη στην ψυχική υγεία.  Στα πλαίσια της εργοθεραπευτικής αξιολόγησης χρησιμοποιεί τo Sensory profile 2 καθώς και άτυπα εργαλεία.

Καλλιανιώτη Κατερίνα

Καλλιανιώτη Κατερίνα

Λογοθεραπεύτρια

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Κατερίνα Καλλιανιώτη αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Metropolitan College το 2018. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την Παιδική Λεκτική Δυσπραξία (SIMATA) καθώς επίσης έχει ασχοληθεί με την μέθοδο παρέμβασης Floortime: The Greenspan Approach, για την βελτίωση αλληλεπίδρασης, επικοινωνίας, και κοινωνικοποίησης σε πληθυσμούς με Πραγματολογικές δυσκολίες κ.α. Η κλινική εμπειρία της κατά τη διάρκεια του σπουδών της συμπεριλάμβανε παιδικούς σταθμούς, κέντρα φυσιοθεραπείας και αποκατάστασης και νοσοκομειακό πλαίσιο (ΝΝΑ). Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών, εξειδικεύεται στην αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και ενηλίκων με Αρθρωτικές και Φωνολογικές Διαταραχές, Παιδική Απραξία Λόγου και Ομιλίας, Πραγματολογικές Διαταραχές (Αυτισμός), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας καθώς και με Μαθησιακές Δυσκολίες.

    Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση των εξής διαγνωστικών εργαλείων: Διαγνωστικό τεστ γλωσσικής νοημοσύνης, Boston Naming Test, Ψυχομετρικό Κριτήριο Γλωσσικής Επάρκειας (Λ­α­Τ­ω I 4.00 – 7.11 ετών) και (Λ­α­Τ­ω IΙ 8.00 – 15.11ετών) και Mann assessment of swallowing ability (MASA) και Δοκιμασία Φωνητικής και Φωνολογικής Εξέλιξης (ΠΑΛ test).

Νιασούδη Βίκυ

Νιασούδη Βίκυ

Ειδική Παιδαγωγός

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Βίκυ Νιασούδη είναι Ειδική Παιδαγωγός-Φιλόλογος. Οι σπουδές της ξεκίνησαν στην Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Κατέχει Μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Αγωγή «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Επιπρόσθετα, κατέχει ετήσια εξειδίκευση μέσω του Εθνικού& Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ανθρώπων με αναπηρία ή με εκπαιδευτικές ανάγκες-Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στην Πρακτική Εξάσκηση και στο Σχεδιασμό Προγραμμάτων Παρέμβασης & Υποστήριξης» .Εν συνεχεία, απέκτησε Πιστοποίηση ετήσιου προγράμματος «Κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό-μεταναστευτικό υπόβαθρο» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδίκευσης, όπως το ABA (Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς) για παιδιά και ενήλικες με αυτισμό,«Δυσλεξία – Μαθησιακές Δυσκολίες», «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», «Σχολική ετοιμότητα» και άλλα.


    Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Πικερμίου και μετέπειτα στο Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αθηνών. Η εργασιακή της εμπειρία ξεκίνησε με την μαθησιακή υποστήριξη παιδιών σε Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης (Μικρός Χώρος Τέχνης) και συνέχισε ως μέλος εκπαιδευτικής-συγγραφικής ομάδας εκπαιδευτικής πλατφόρμας (brainy.gr). Συνέχισε στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής ως Εκπαιδευτικός Παράλληλης στήριξης σε άτομα με αναπηρία και μαθησιακές δυσκολίες.


    Παρεμβατικά έχει ασχοληθεί με την υποστήριξη παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ), Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ),νοητική υστέρηση και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες.


    Στο Κέντρο «Αγγίζω» ξεκίνησε να εργάζεται τον Σεπτέμβριο του 2020 αναλαμβάνοντας το ειδικό μαθησιακό πρόγραμμα παρέμβασης.

ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ

Σούκουλης Θεοφάνης

Ειδικός Παιδαγωγός

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Ο Θεοφάνης Σούκουλης είναι Ειδικός Παιδαγωγός – Φιλόλογος. Είναι  απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής και συγκεκριμένα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.


    Παράλληλα, είναι διπλωματούχος του  διετούς μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Ειδική Αγωγή» που υλοποιήθηκε από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει  υλοποιήσει την πρακτική του άσκηση εντός Δομών Φιλοξενίας Ανήλικων Προσφύγων και εργαζόμενος τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής με παιδιά όλων των ηλικιών.


    Παράλληλα, κατέχει μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης στη Νεότερη και Σύγχρονη Ελληνική Ιστορία μέσω της ολοκλήρωσης του  διετούς μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Νεοτέρη Ιστορία- Σύγχρονες θεωρήσεις και προοπτικές» από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.


    Έχει εργαστεί για παραπάνω από 5 χρόνια με πρόσφυγες και μετανάστες, μέσα από την παροχή υποστηρικτών εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε ξενώνες ημιαυτόνομης διαβίωσης αλλά και σε camp προσφύγων και μεταναστών ως εκπαιδευτικός με παιδιά και εφήβους. Επιπλέον, είναι εξειδικευμένος  Σύμβουλος Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού μέσα από την ολοκλήρωση του ετήσιου  προγράμματος σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι πιστοποιημένος Σύμβουλος Επαγγελματικού προσανατολισμού και Εκπαιδευτής Ενηλίκων στον ΕΟΠΠΕΠ και στο παρελθόν έχει εργαστεί σε πλήθος προγραμμάτων με ανέργους όλων των ηλικιών, μέσω δράσεων που αφορούσαν τη διασύνδεσή με την αγορά εργασίας και την επανένταξη τους σε αυτή.


    Στο Κέντρο «Αγγίζω» αναλαμβάνει το ειδικό μαθησιακό πρόγραμμα παρέμβασης.

Μαρία Δρακάτου

Κωνσταντίνα Τόπι 

Ψυχολόγος - Ειδική Παιδαγωγός

  • Βιογραφικό Σημείωμα

    Η Κωνσταντίνα Τόπι είναι Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών, στο Τμήμα Ψυχολογίας.


    Έκτοτε έχει παρακολουθήσει τα προγράμματα εξειδικευμένης επιμόρφωσης « Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες- Δυσλεξία. Αντιμετώπιση με την πολυαισθητηριακή μέθοδο» και  «Ειδική Αγωγή και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Ψυχοεκπαιδευτικές Παρεμβάσεις» από τα Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών.  Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει το βιωματικό σεμινάριο « Εισαγωγή στην Παιγνιοθεραπεία» με συντονίστρια την κ. Οικονόμου Μαργαρίτα. 


    Χορηγεί εργαλεία για την διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών, το τεστ – Α (τεστ ανίχνευσης και διερεύνησης μαθησιακών δυσκολιών) και το τεστ Raven (τεστ νοημοσύνης). Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην ερμηνεία του παιδικού ιχνογραφήματος (τεστ οικογένειας). 


    Στα πλαίσια των προπτυχιακών της σπουδών πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών, όπου είχε την ευκαιρία να συμμετέχει σε ατομικές συνεδρίες, με στόχο την παρέμβαση σε παιδιά με αισθητηριακές και κινητικές αναπηρίες, αυτισμό, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες , νοητική ανεπάρκεια και ψυχικές διαταραχές σε συνεργασία με την διεπιστημονική ομάδα και τους γονείς. 


    Στο Κέντρο «Αγγίζω» εργάζεται από τον Σεπτέμβριο του 2023 και  αναλαμβάνει υπηρεσίες καθημερινής μελέτης σε παιδιά δημοτικού και γυμνασίου, προγράμματα μαθησιακής αποκατάστασης, καθώς και ομαδικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας/παιγνιοθεραπείας.

Share by: